אותי מעוד מעניין מה היה הטמפרטורה החיצונית באותם ימים בהם בוצעו הלוגים וגם לכבל לוג של טמפ' ביניקה בזמן הבדיקה זה מעוד חשוב כי טמפרטורה ולחות מעוד משפיעים
כמו כן הייתי רוצה ליראות קריאות של הלמבדה ולא רק תיקונים וזמני הזרקה
עכשיו לגבי ההצתה אכן ניתן ליראות שיש יותר תיקונים בציפ של אפסאלוט וזה לא 1.5 מעלות תיקון יותר מ APR כמו שנתען פה,ניתן ליראות בברור שיש 2.3 מעלות הבדל בין התיקון הגבוה ביותר,ועם רוצים להיות פרים אז נוריד בשני הגרפים את התיקון הגבוה ביותר וניקך את התיקון אחריו ואז יש פה הבדל של 3.8 מעלות תיקון וגם עם נתעלם מהמספרים ניתן ליראות בברור כי יש הרבה יותר תיקונים בצ'יפ של אפסאלוט לעומת APR
מה שאפשר להוסיף ,זה שאין פה לוג של ההצתה עצמה שזה יותר מעניין כי הייתי רוצה ליראות ביחס לכמה קידום הצתה נעשים פה כל התיקונים שזה מה שחשוב רק זה באמת יכול לתת מידע מדויק. אבל בכל זאת אנחנו לא רוצים ליראות כל כך הרבה תיקונים כי זה מסמל על משהו לא בריא ושהצ'יפ של אפסולוט אגרסיבי מידי לתנאים שנבדקו או/ו לדלק שהשתמשו בבדיקה
דבר אחרון לגבי הקריאות של ה MAF על תסתנוורו מהקריאות שלו זה לא נותן הארחה מדויקת כל כך והוא מעוד רגיש לתנאי מזג האוויר באותו יום בו הוא נבדק כמו כן יש מצב שהקריאות יהיו נמוכות יותר אבל המנוע מפיק יותר מומנט וכוח בכל זאת כי הקריאות של הMAF בסך הכול אומרות כמה אוויר נכנס למנוע ולא מה המנוע עושה עם האוויר הזה,מה שאתם כן רוצים לבדוק איתו זה מה הפריסה של הקריאה שלו ביחס לסל"ד זה יתן אינדיקציה טובה של אופן פעולת המנועסטטיסטיקות: פורסם על ידי scirocco — 09 נובמבר 2011, 11:57
]]>